Tillfälligt boende

Många undrar hurdan jag bor just nu. Jag bor temporärt hos min styvmor i Deptford så det är en bit till centrala London. Har bott här i en månad och vill flyttar ut så fort som möjligt. Det tar nämligen en timme för mig att pendla till skolan från Deptford. Inte kul. Hela resan går liksom åt buss och tågbyte... suck. But don't take me wrong jag trivs här med min andra familj. Dem behandlar mig väl och jag behöver inte oroar mig för mat, pengar, tvätt m.m och min pappa skämmer ut mig som aldrig förr. So don't worry. Men jag är fortfarande ute efter eget boende, måste bara ta tag i det!

Här nedan ser ni min sovplats. Delar rum med min styvbror. Haha I feel sorry for him, så mycket som jag stökar ner.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0