Shopping hunger!

Idag ska jag äntligen får shoppa på riktigt! Visst har jag haft flera shoppingdagar men det har inte varit tillräckligt. Dem flesta shoppingdagar har varit med min pappa och jag gillar inte spenderar hans pengar så det slutar alltid med att jag köper små plagg som inte överstiger 20 pund. Det roliga är att han dagligen har sagt  "tar på dig kläder för vi ska ut och shoppa väska till dig!" så kör han mig till samma shopping galleria varje gång trots att jag aldrig hittade något där från början men jag klagar inte för jag gillar våran "far-dotter stund". Det är allt jag begär.

Men idag ska jag ut med Christina till centrala London för och mata våra shopping hunger. Sen har Topshop nämligen 20% DISCOUNT för alla studenter, Yey! Jag siktar mot en höstjacka och denna gång ska jag banne mig hitta en!

Mot kvällen ska jag till Tottenham för rumsvisning. Wish me good luck!



Kommentarer
Postat av: Camie

20% rabatt? GÖÖTT! Lycka till med rumsvisningen :D

2010-10-06 @ 13:52:15
URL: http://materialworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0