Update in London

So here I am, en av Europas största städer. Helt vansinnigt. Jag är som en vilsen småstadstjej, inte bra. Det märks att jag inte är här ifrån dock älskar jag atmosfären, dess säregna och mångkulturella metropolen men till min förvåning upptäckte jag att det fanns oehört många svarta människor. Något jag måste bli van vid för jag är trots allt från en liten håla i Sverige där svarta människor knappt existera. Annars tycker jag om att det är så blandat, man får liksom chansen att lära känna en del utav olika kulturer.

Hursomhelst så har jag varit och besökt min skola. Något jag inte tycker om med Londonmet uni är att deras campus är så utspridd. Jag hoppas innerligt att jag inte behöver transportera mig själv så mycket. Intagningen har inte börjat ännu så det finns tid kvar att upptäcka och lära känna London. Jag är även glad över att ha min andra familj här, vet inte vad jag skulle ha gjort utan dem. Så tack för att ni finns.




Kommentarer
Postat av: nadja luong

hej! har velat tacka dig för dina fina kommentarer under den tiden jag var så deppig,,men inte blivit av . det var fina ord,,, och vad najs att du ska flytta till london. Tråkigt och lämna allt som får dig och känna dig levande hemma, men som du säger, någon gån gmåste man lämna allt för att lära känna sig själv mer.



kommer absolut att följa dig, universitet och livet i london, =D



P.s ursäkta att du fått två likadana kommentar i bägge bloggen. Trodde att jag skrev i den nya när jag skickade först, men sen såg jag att det var i den "gamla" =)

2010-09-23 @ 02:26:06
URL: http://pluttennadii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0