Admiration

Folk här är galet snygga. Fastän det beror mycket väl på var man är i London men min vän Christina tog mig till ett ställe där inspiration betraktelse inte går att missa. Tror stället hette Shoreditch. Går man längs gatan kan man inte hjälpa att blicka bakåt för att återigen ta en titt på vad hon eller han hade på sig.

Anledningen till att vi hamnade på Shoreditch var på grund av evenemanget som Christina hade tipsat. Shoppa loss på "Outdoor Jumblesale" var tanken för där kan man praktiskt taget fylla en hel påse med så mycket kläder man bara kan för ynka 20 pund. Visst låter det fantastiskt?! Och säkerligen var alla bästa plagg redan borta när vi kom fram eller så fanns det inget vi ville ha. Det var synd för man ville så gärna hittar något. Majoriteten hade liksom redan fyllt upp deras påse och man kan ju undra vad dem hade hittat men för mig var det bara rent skräp. Så inget jag ville slösar på. Jag spenderar hellre pengar på något man verkligen vill ha än på skräp man egentligen inte behöver. Men inspiration är aldrig fel så efter en runda gick vi till ett svenskt café "Fika", riktigt mysigt. Sedan hängde Christina med mig hem för att äta middag med min familj. Har jag nämnt för er att jag har en styvbror? Han är verkligen en urgullig kille, både snäll och omtänksam. Väldigt mogen för att vara i sin ålder och gissa vem han påminner om? haha Taeyang från Big Bang, en koreansk popgrupp, just sayin.




Kommentarer
Postat av: Camie

Åh så kul !!



What?! du har en styvbrorsa som ser ut som Taeyang? you gotta show me hahaha

2010-09-26 @ 02:35:06
URL: http://materialworld.blogg.se/
Postat av: Lisa

Taeyan :o tycker då allt att du kan ta en bild på han och visa oss då :)

2010-09-27 @ 21:20:50
Postat av: Jennica

Haha, jag håller med ovanstående! :)

2010-09-28 @ 03:46:18
URL: http://fivetwozero.blogg.se/
Postat av: Mikki

haha han påminner om Taeyang inte lik som i indentiskt men jag ska ta en bild på honom det lovar jag ;)

2010-09-28 @ 11:28:08
URL: http://londonista.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0