First day in uni

Jag har äntligen fått mitt studentID samt studentkort. Även betalat avgiften m.m. Nu studerar jag officiellt på Londonmet university. Intagningen var idag och processen var oehört seg, har dock inte fått mitt schema och har inte heller träffat min mentor eller min klass. Jag som hade sett framemot det.

Ni kanske undrar vad jag läser för något? Jag applicerade mig på Fashion Marketing and Media Studies. Kurserna låter himlans intressant. Jag älskar media och mode så jag lyckades hitta en kombination av båda ämne vilket många andra skolor inte har. synd. Londonmet university erbjuder sjukt många intressanta kurser och jag hoppas bara att skolan kan leverera ämnet lika bra som det låter. Omgivningen däremot såg lite dyster ut med lila färg som huvudtema. Äcklig färg. Gillar inte lila. Studenterna på skolan är blandat och svenskar finns det gott om. Universitetet är som gott och blandat. Me like so far.



Kommentarer
Postat av: danielle

Är det där klistermärken till tagentbordet? fan vad coolt! :D

2010-09-28 @ 14:48:08
URL: http://danidee.devote.se
Postat av: danielle

hehe, var köper man det?

2010-09-30 @ 21:14:49
Postat av: SHIRLEY

Önskar dig all lycka till i London sötis : ) it's a lovely city ! ! hihi glöm inte att fota mkt !

2010-09-30 @ 23:54:27
URL: http://shirl.blogg.se/
Postat av: danielle

Va? Är det sant? Nä men vad snällt av dig! Verkligen! :)

2010-10-02 @ 00:22:49
Postat av: Sarah

är det sant? va roligt! jag ska bara plugga där i två veckor..men kommer nog va där i tre veckor, jag åker i januari. jag tog bara två veckor som "prov"..om jag gillar det kommer jag säkert åka tillbaka igen hehe :) när hade du tänkt åka?

2010-10-02 @ 11:31:40
URL: http://estailo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0